مسیج مخصوص نیمه شب

سوسک ! سوسک !


توروخدا بیا بکشش ، من می ترسم !!!


«««««««««««««««««««««««««««««««««««««««««


پا شو سرت از رو متکا افتاده پایین .


«««««««««««««««««««««««««««««««««««««««««


می خواستم ببینم شبا که می خوای بخوابی گوشیتو خاموش می کنی که سره کارت نزارن ...!!


«««««««««««««««««««««««««««««««««««««««««


خیلی ببخشید..مثل اینکه موقع بدی مزاحم شدم..خواستم بپرسم آب خوردی آفتابه رو کجا گذاشتی


«««««««««««««««««««««««««««««««««««««««««


خوابی میخواستم sms بدم باشه بعد مزاحم میشم


«««««««««««««««««««««««««««««««««««««««««


همه جا امن و امانه! تو راحت بگیر بخواب


«««««««««««««««««««««««««««««««««««««««««


سوسک ! سوسک !


توروخدا بیا بکشش ، من می ترسم !!!


«««««««««««««««««««««««««««««««««««««««««


مشترک گرامی این اس ام اس به منظور بیدار کردن شما می باشد لطفا لبخند بزنید


«««««««««««««««««««««««««««««««««««««««««


خوابم نمی برد. دارم sms می زنم که خوابم ببره. اگه بیدار شدی تو هم sms بزن خوابت میبره


«««««««««««««««««««««««««««««««««««««««««


با این که این همه اسکل شدی هنوزم حاضر نیستی شبا گوشیتو خاموش کنی ؟


«««««««««««««««««««««««««««««««««««««««««


ای بابا هر شب من باید عین اسکلا با اس ام اس بیدارت کنم ؟ خوب خودت مث بچه ادم پاشو دیگه


«««««««««««««««««««««««««««««««««««««««««


سلام ... ااا . ببخشید! فکر کنم اشتباه اومدم


«««««««««««««««««««««««««««««««««««««««««


میگم پاشو یه چند تا اس ام اس بفرستیم اینور اونور مردمو بیدار کنیم . خیلی حال میده.


«««««««««««««««««««««««««««««««««««««««««


سلام.اصلا نمی خواستم بیدارت کنم ولی مجبورم.من میخوام برم wcولی تاریکه می ترسم تو رو خدا تو هم بیا.


«««««««««««««««««««««««««««««««««««««««««


ببین عزیز دلم پاشو.............اگه پا نشی قهر میکنما.........................خب دلم برات تنگ شده.......جون من پاشو..........پاشدی...................افرین عزیزم................حالا که پاشدی ماچم کن بگیر بکپ


«««««««««««««««««««««««««««««««««««««««««


شرکت LG شما را به ادامه خوابتان دعوت میکند...................


«««««««««««««««««««««««««««««««««««««««««


سلام .... تو رو خدا ببخش...نمی‌خواستم این موقع شب بیدارت کنم ..... واقعاً ببخش....سعی کن درکم کنی ... من موبایلم گم شده زنگ بزن به گوشیم تا ببینم کجاست .شرمنده‌ام


«««««««««««««««««««««««««««««««««««««««««


ببینم راسته که میگن ایران از جام جهانی حذف شده ؟


«««««««««««««««««««««««««««««««««««««««««


سلام دوست خوبم ...
ببخشید الان مزاحم شدم
ساعت میخواستم میگی چنده


اخ اخ اخ
حواسم نبود ایناها ساعتم پبدا شد
تو بخواب ...


«««««««««««««««««««««««««««««««««««««««««


میگن هاچ زنبور عسل کنتاک کرده از خونه فرار کرده . مامانش گفت بت بگم اگه هاچ اومد در خونتون راش نده .


«««««««««««««««««««««««««««««««««««««««««


سلام. ببخشید بد موقع مزاحم شدم!، راستش را بخواهید یه سوالی داشتم خیلی وقت بود ذهنم را مشغول کرده بود، می خواستم بپرسم ... می خواستم... اصلا ولش کن. بزار برای بعد، خب؟!!


«««««««««««««««««««««««««««««««««««««««««


خوش حالم که خوابی عزیزم
چون اگه بیدار بودی و می دونستی از دلتنگی تو خوابم نمی بره حتما خوابت نمی برد


«««««««««««««««««««««««««««««««««««««««««


توی این ساعت قراره همه عقب مونده ها برن پیش خدا شفا بگیرن. یادت باشه جا نمونی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد